woensdag 17 oktober 2012

SWAP met Katrein kunst

Gister heeft Piety van Katrein kunst mijn gedeelte van de Swap ontvangen, we hadden eigenlijk drie weken afgesproken zodat we tijd hadden om iets leuks te maken. Ik was alleen zo enthousiast dat ik na twee dagen al klaar was! Het is zo leuk om iets voor een ander te maken!
 
Hier wat ik voor Katrein Kunst gehaakt heb:
 


Twee leuke eiwarmertjes, een gehaakte ring, zoals uit mij tutorial, een mandala, een uiltje, 4 leuke onderzetters en een gezellig hartje. Ze was heel erg enthousiast.. nu afwachten wat ze voor mij gemaakt heeft. Spannend!!!

Laura
 

2 opmerkingen:

Katrein Kunst zei

Goed....de mijne is in aantocht, ik denk dat je na het weekend post hebt, anders is het de schuld van de postbode!

Unknown zei

As stated by Stanford Medical, It's in fact the one and ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh on average 19 kilos less than we do.

(And actually, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to do with "HOW" they eat.)

BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

Click this link to uncover if this quick quiz can help you discover your real weight loss potential