zondag 7 oktober 2012

Zpagetti poef en SWAP!

Hallo Allemaal,

Zoals jullie misschien gezien hebben biedt ik mijn haak workshops sinds kort aan via Katrein Kunst, het allergezelligste winkeltje van Sneek. Om de Haakworkshops te promoten heb ik voor Katrein een mooie poef gehaakt van Zpagetti,

Het is een eenvoudige poef, eigenlijk gewoon twee gelijke cirkels haken van  ongeveer 70 cm doorsnee, en deze met vulling op elkaar halen met halve vasten, EASY :)

Voor de vulling heb ik van een oud tricot lapje twee cirkels van de afmeting van  de poef op elkaar genaaid en gevuld met schuimvlokken, deze veren mooi terug in vorm.

Het resultaaat..... zie hier!!!





Katrein en ik hebben ook een SWAP, we gaan 5 dingen ruilen met als thema " ZOET"  over drie weken kun je het resultaat op mijn blog bewonderen. Ben zo benieuwd of mijn frutsels in de smaak vallen....

Wil je ook met mij Swappen? stuur me een berichtje

Groetjes,

Laura  


Geen opmerkingen: